26
ah. yine bu klasik sacma tavir. 'yazina cevap verirdim ama verilecek degerde bulmuyorum taaamm mıı?' erkegin kezbani da böyle oluyor iste. degerli bulmuyorsan hic yazma kardesim. böyle kezban kezban gelip aklınca laf sokunca olmuyor.
yazimin hicbir yerinde ateizmin bir inanc felsefesi olduguna dair bir itham yok. yazinin ateizm nedir din nedir gibi tartismalara girdigi de yok. ya okumadi bu arkadas ya cikintilik etmeye calisiyor. yazi sadece dindarlar ile ateistler arasindaki davranis sorununa iliskin yazildi.
vavv. harika bilgiye bak sen. din savaslari ateistlerle dindarlar arasinda olmazmis. haddi canim sende? guzel demissin de zaten yazida bunun aksini iddia eden olmadi. savaslarin ateistlerle olmamasi, din savaslari yüzünden insanlarin öldügü gercegini degistirmiyor. dinler savas getirmistir dunyaya bolca. bunu kınamak icin ölen bir tarafin ateist olmasina da gerek yok.
ilk yazimin nefret dolu oldugunu dusunmuyorum. düzgünce ifade ettim. hakaret de yoktu yazimda.
simdi ya düzgünce yazidan alintilar yaparak antitezlerini söyle. ya da uzatma.
yazimin hicbir yerinde ateizmin bir inanc felsefesi olduguna dair bir itham yok. yazinin ateizm nedir din nedir gibi tartismalara girdigi de yok. ya okumadi bu arkadas ya cikintilik etmeye calisiyor. yazi sadece dindarlar ile ateistler arasindaki davranis sorununa iliskin yazildi.
vavv. harika bilgiye bak sen. din savaslari ateistlerle dindarlar arasinda olmazmis. haddi canim sende? guzel demissin de zaten yazida bunun aksini iddia eden olmadi. savaslarin ateistlerle olmamasi, din savaslari yüzünden insanlarin öldügü gercegini degistirmiyor. dinler savas getirmistir dunyaya bolca. bunu kınamak icin ölen bir tarafin ateist olmasina da gerek yok.
ilk yazimin nefret dolu oldugunu dusunmuyorum. düzgünce ifade ettim. hakaret de yoktu yazimda.
simdi ya düzgünce yazidan alintilar yaparak antitezlerini söyle. ya da uzatma.