30
yeni transferin genital bölgelerini kutsama ritüeli, anadolu'da ve kısmen rumeli coğrafyasında 21. yüzyılın ilk çeyreğinde ortaya çıkmıştır. ritüelin nesnesi konumundaki oyuncu ekseriyetle siyahi olup toplumsal bilinçaltındaki siyahi erkek=irice penis imgesini ve bu imgenin eşcinsellikle bağlantılı sözümona mizahi çağrışımlarını harekete geçiren bir katalizör olarak bu denkleme katılır ve hetereseksüel ve çoğunlukla homofobik taraftar topluluklarının arasında hızla yayılır. sosyal medyanın da etkisiyle yeni transfer siyahi futbolcunun penisi taraftar gruplarının ağzından düşmeyen bestelere, halk türkülerine ve ateşli tezahüratlara konu olur. bu bestelerin çok küçük bir kısmı hakikaten güldürü ögeleri barındırıp yüzlere küçük tebessümler kondurmuş ve unutulmuştur.(bkz. gölgesinde serinlemek, bkz. kobrayı salmak, ayrıca bkz. bamyayı salmak) ancak başlıktaki gibi örnekler güldürü niteliği taşımıyor olmakla kalmayıp türk dilinde yan yana gelmesi hiçbir anlam ifade etmeyen, syntactic düzlemde geçerliliği olmayan çirkin söz öbeklerinden ibarettir. hele ki yetişkin insanların gruplar halinde ve hatta naklen yayın sırasında bu ifadeleri kullanması nerden baksanız yaşanamamış homoseksüelliğin dısavurumu, bilinç dışına itilmek istenen eşcinsel dürtülerin toplumsal baskının ve sözde toplumsal ahlak yasalarının holiganlık sınırları dahilinde geçerliliğini yitirdiği bir ortamda ortaya çıkan trajik bir tezahürüdür.
edit: sözün orjinali siyahi bir oyuncuya değil, türk bir teknik adama sarf edilmiş, ancak aynı kapıya çıkıyor denebilir. siyahi penisin yerine teknik adamı, yani otoriter yetki sahibi, baskın karakterli eril kişiyi koyun yeterli.
edit: sözün orjinali siyahi bir oyuncuya değil, türk bir teknik adama sarf edilmiş, ancak aynı kapıya çıkıyor denebilir. siyahi penisin yerine teknik adamı, yani otoriter yetki sahibi, baskın karakterli eril kişiyi koyun yeterli.