• 5
    grupta ikinci olursak muhtemelen bu, atletico ya da benfica'ya karşı kurmuş olacağımız ikili averaj üstünlüğüyle olacak. ikili averaj konusunda bizden iki gol farkıyla* önde olan atletico'yu vicente calderon'da 2* farkla yenmek pek mümkün gözükmüyor.

    bu yüzden bu maçı mutlaka kazanmamız gerekiyor. ayrıca atletico'nun benfica'ya kaybetmemesi gerekecek.*

    not : düzeltme
  • 12
    estadio da luz da oynanacak şl c grubu 4.maçımız.galibiyete hiçte uzak değiliz.doğru on bir ve dizilimle tek farkla kazanabiliriz.muslera zaten güven veriyor,poldi'ye ilham gelince öldüresiye vuruyor,defansımızda balta ve ched akıllı oynuyor,carole orta şekerde tabi sakatlığı ne durumda pek bilgim yok,denayer sağbekte güzel işler yapıyor,selçuk son maçlardan aldığı özgüvenle yere daha sağlam basıyor,bilal yerine jose'yi tercih etmemiz daha makbule geçer,bilal iyi niyetinden şüphem yok ama jose dururken on bir başlaması mantıksız,wes gününde oldu mu hiçbir şey dinlemiyor,yasin on bir başlarsa biraz daha akıllı oynarsa kendini ronaldo olarak görmezse sneijder ile uyumuyla kanat organizasyonlarımızı şekillendirecek ve burak ise pek bir şey yazmaya gerek yok.maçta her şey olabiliyor burak'a.her şey moral,motivasyonunu dağıtıyor.umarım burak'ta gününde olur ve allah'ın izniyle grubumuzda 7.puanımızı alıp 2.sıraya yükseliriz.
  • 14
    hamza hoca'nın yerinde olsam şöyle düşünürdüm:

    -"lan benfica'yı evimizde yenmişiz, 4 puandayız, adamlar 6 puanda, atletico da 6 puanda... bu durumda ben bunlardan birisini yenemezsem gruptan çıkamıyorum...

    astana'nın 1 puanı var, onu da benden zar zor aldı, evimde tokatlarım illa ki... yani uefa avrupa ligi ve 3'üncülük garanti... e o zaman ben bu deplasmandaki benfica maçına da atletico maçına da ölümüne hücum ve ölümüne galibiyet parolasıyla çıkayım, hatta 3 forvetle çıkayım...

    1-0 geriden gelip 2-1 yenmişim, bir ton pozisyon yakalamışım, demek ki adamlar o kadar da iyi değil, ben galatasaray'ım, bunlara gol atacak kapasitem de var... tamam abi, ölümüne hücum ve galibiyet için sahaya çıkıyoruz... plan budur"

    ama hamza hoca dengeli adam.... yukarıdakiler benim, yani bir dengesizin yorumları...
    hocanın böyle düşüneceğini sanmıyorum.
  • 15
    beraberlik ve mağlubiyetin aynı anlama geldiği maç tabi benfica deplasmanından bir puan aldık lay lay diyen olabilir. hamza hamzaoğlu'da bu kısımdan olacağı için kazanmak için oynamayacağız. benfica savunma bakımından gerçekten kötü bir takım aklı olan bu maçta hücumu düşünür. iki tane yiyebilirsin ama üç atabilir misin sorun bu. sabri , umut , bilal ısrarı devam ederse top ayağımızda 10 saniye durmaz ve kontra atak diye bir şey olmaz. şampiyonlar liginde rakibe öyle ilk yarı al sen oyna nasipse ikinci yarı ben oynarım dersen devreye 3-0 ile girersin.
  • 16
    (bkz: #1817872)

    astana maçı öncesi üşenmemiş saymıştım; şampiyonlar ligi tarihinde gruplarda bugüne kadar 40 deplasman maçı oynamışız.* yalnızca 6 galibiyetimiz var. yine o maçtan önce bu futbola ve teknik heyetle avrupa'da deplasman galibiyeti zor demiştim.

    sevindirici olan bir şey var yalnız. portekiz takımlarıyla 4 maç yaptık; 2008'de deplasmanda benfica'yı, 2012'de deplasmanda braga'yı yendik. diğer 2 maç içerde. ayrıca içerdeki benfica ve fener maçlarından önce de kazanmamız mümkün değil diyordum, 2 maçtan 4 puan aldık. inşallah portekiz takımlarına karşı yakaladığımız üstünlüğümüz devam eder.
  • 17
    galibiyet dışındaki her sonuçta grupta 3. olmamız kesinleşiyor. ayrıca galip gelsek bile benfica hala avantajlı. zira son hafta kendi sahalarında büyük ihtimalle gruptan çıkmayı hatta liderliği garantilemiş atletico ile oynayacakları için, atletico'nun yedek takımına karşı oynama ihtimallerinin olduğu ballı bir de fikstürleri var.
    yani bu maçı eğer kazanırsak bizim 7 benfica'nın da 4. maçlar sonunda 6 puanı oluyor. 5. maçta bir mucize olmazsa astana'yı deplasmanda yenip 9 puan yapacaklar.
    hadi biz atleticoyla deplasman berabere bile kalsak son haftaya 8 puanla gidiyoruz.

    işte belki o zaman son maç öncesi atletico 10, benfica 9, biz 8 puanda olursak atletico top oynar.
    ama bunların gerçekleşmesi için 2 kazık gibi deplasmandan 4 puan çıkarmamız lazım:)

    hamza hoca'nın beenfica maçında gerçekten ama gerçekten çok iyi bit taktik plan yapması şart. bu maç hamza için level atlama maçı olabilir.
    denayer, burak, jose'nin artık eskişehir maçı ile devreye girmesini ve bu maça hazırlanmasını bekliyorum.

    selçuk&bilal orta sahasını bozmayacaksa bile jose'yi sağ iç veya sağa yakın poldi'yi sol açıkta kullanabilir. yasin'i sonradan oyuna alabilir.
    sağ bekte denayer ile oynayabilir. burak artık sakatlığından kurtuldu banko oynamalı.

    kısacası benfica maçı grupta kader maçımız. inşallah kazanırız...
  • 19
    şu maça kazanmak için çıkalım. gerekirse de kaybedelim hatta fark yiyelim ama mutlaka kazanmak için çıkalım. beraberlik pek bir işe yaramayacak çünkü. gruptan çıkmak için mutlak kazanmamız lazım ki -her ne kadar ölçü olmasa da- rakip beşiktaş'ın son 20 dakikada bunalttığı sporting'ten kendi sahasında 4 yedi. form durumları sıkıntılı yani. üstelik o stadda daha önce maç kazanmış olmamızı da avantajımıza görüyorum. ilk maçta izlediğim benfica'da bir tek gaitan bir şeyler üretmeye çalışıyordu. eski hücum güçleri yok bence. ulan aykut en iyi zamanlarında deplasmada salih uçan'la falan yenecekti bunları. hiç imkansız değil. sağ kanadımızı iyi savunursak, bunların sakar stoperlerinin arasından golü bulabiliriz. haydi inşallah bakalım.
  • 20
    bu maçı kazanıp atletico maçını keybetmemiz varsayımında. artı benfica ve atletico astana'yı yenerse ( yani bu varsayım benfica galibiyeti hariç en kötü tablo)

    son haftaya atletico :12 benfica : 9 gs : 7 olarak giriyoruz.

    benfica-atletico maçını benfica kazanırsa lider çıkar bu durumda. kazanamaz ise gruptan çıkamaz. atletico bu durumda kolay kolay bırakmaz maçı liderliği kaybetmemek için. benfica-atletico berabere kalsa dahi biz astana'yı yenersek 2. çıkıyoruz ikili averaj sebebi ile.

    kazanırsak gruptan çıkacağımızı düşündüğüm maç.
  • 21
    beraberlik durumunda da şansımızın devam edeceği maç. beraberlik demek öncelikle atletico deplasmanı öncesi güven demek. puan hesabına gelecek olursak da atletico deplasmanında bir final maçına çıkma şansı demek. öyle her şeyin bittiği falan yok. atletico'yu yenme ihtimalimiz astana deplasmanında puan kaybetme ihtimalimiz kadar olası bence. neden olmasın? çünkü unutmayın ki, eğer benfica ile berabere kalır, sonrasında atletico'yu deplasmanda yenersek son maç öncesi neredeyse gruptan çıkmayı garantiliyoruz.

    beraberlik durumunda muhtemel sonuçlardan bir tahmin yürüttüğümüzde:

    4.hafta:
    atletico 9
    benfica 7
    galatasaray 5
    astana 1

    5.hafta:
    benfica 10
    atletico 9
    galatasaray 8
    astana 1

    son hafta öncesi biz diğer maça bakmaksızın her halükarda gruptan çıkıyoruz. astana'yı yenmemiz yeterli. eğer son haftaya böyle girebilirsek ve astana'yı yenersek olasılıklar şunlar:

    6.hafta:
    benfica 11, galatasaray 11, atletico 10, astana 1
    benfica 13, galatasaray 11, atletico 9, astana 1
    atletico 12, galatasaray 11, benfica 10, astana 1

    bir de benfica'yı yenip atletico ile berabere kalma ihtimalimiz var onu da değerlendirelim.

    4.hafta:
    atletico 9
    galatasaray 7
    benfica 6
    astana 1

    5.hafta:
    atletico 10
    benfica 9
    galatasaray 8
    astana 1

    6.hafta:
    atletico 13, galatasaray 11, benfica 9, astana 1
    benfica 12, galatasaray 11, atletico 10, astana 1
    atletico 11, galatasaray 11, benfica 10, astana 1

    gördüğünüz üzere yine 11 puan ile her türlü ikinci oluyoruz. bu da demek oluyor ki atletico ve benfica deplasmanlarından 4 puan bize ikinci turu getiriyor. ilk maçta berabere kalmamız diğer maçtan 3 puan alamayacağımız anlamına gelmiyor. lakin benfica deplasmanından 3 puan alma ihtimalimiz atletico deplasmanından 3 puan alma ihtimalimizden daha yüksek. benfica bu hafta sonu kendi sahasında sporting lisbondan 3 yiyerek kaybetti(0-3). kendilerine gelmeden bir kez daha tokatlarsak kimse şaşırmasın.

    edit: benfica'ya fazladan bir puan vermisim duzelttim.
  • 24
    kader maçı. yenersek bana kalırsa gruptan %90 ihtimalle çıkarız. bu sezonun açık ara en önemli maçı bana kalırsa. zor ama imkansız değil. takımımızın başarabileceğine inanıyorum.

    atletico 6
    benfica 6
    biz 4

    şu anki puan durumu. eğer bu maçı yenersek biz 7 benfica 6 puanda kalıyor. kalan maçlarda biz de benfica da çok büyük ihtimalle astana'yı yener zaten. biz 10 benfica 9 oluyor bu durumda. kaderimizi atletico belirleyecek yani. biz atletico'yu deplasmanda zaten yenemeyiz büyük ihtimalle. yenersek çok ekstra olur tabi ama zor görünüyor. bu noktada atletico'nun artık bir zahmet evinde benfica'yı yenip bize bir kıyak geçmesi gerekiyor. biz benfica'yı yendiysek evimizde atletico da yensin bir zahmet. :(

    sonuç olarak biz bu maçı alırsak, tüm maçlar sonunda biz 10 puanla 2. oluruz, benfica da 9 puanla 3 olur gibi. bu arada benfica atletico ile berabere kalırsa puanlar 10'ar oluyor o zaman bizim. fakat biz hem içerde hem dışarda yendiğimiz için benfica'yı, grupta sanırım 2'li averaja bakılıyor ve biz avantajlı oluyoruz ve gruptan çıkıyoruz.

    uzun lafın kısası biz bu maçı kazanırsak, benfica kalan maçlarda atletico'yu yenmediği sürece bu gruptan çıkarız. dolayısıyla bu maç çok çok çok kritik. avrupa'daki kaderimizi belirleyeceği gibi maddi anlamda da önemli bir getiriye ulaştırabilir bizi. dediğim gibi, zor ama imkansız değil. inanıyorum ben aslanlarımıza. allah yüzümüzü kara çıkartmasın.

    edit: mocuishle uyardı şimdi, ulan benfica madrid'de 2-0 kazanmış amk :( neyse işte atletico yeniversin amk benfica'yı çok mu şey istiyoruz? :( biz deplasmanda yenersek zaten benfica'yı atletico da yener her türlü. :(